چیتاگرام

در حال بارگذاری...

ثبت نام

دکتر علی پارسا

علی پارسا مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته ي مهندسی برق گرایش کنترل از دانشگاه تهران دریافت کرده است. وي چندین سیستم و دستگاه را در زمینه ي خانه ي هوشمند در آزمایشگاه مکاترونیک دانشگاه تهران طراحی و اجرا کرده است و دو اختراع در این زمینه به ثبت رسانده است.

همچنین مدرک دکتراي خود را از دانشکده ي مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف در سال 1397 دریافت کرده است.
موضوع دکتراي او، تحقیقات مربوط به جنبه هاي نظري و عملی تخمین و کنترل از راه دور سیستم هاي غیرخطی بر روي کانال هاي مخابراتی داراي نقص (بی سیم ، واي فاي و اینترنت) با کاربردهاي کنترل از راه دور وسایل نقلیه ي خودکار بوده است.

وي چندین سال تجربه هاي کاري در حوزه هاي مهندسی پزشکی، خانه ي هوشمند، سیستم هاي مدیریت انرژي ساختمان و کنترل پهبادها داشته است. هم چنین به مدت 3 سال در بخش تحقیق و نوآوري شرکت تولیدي کروز که بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در ایران است، به عنوان سرپرست چند پروژه کار کرده است.

هم چنین وي از اسفند 1398 تا آبان 1400 در مقطع پسادکترا با دانشگاه مودنا (شهر خودرو ایتالیا) کشور ایتالیا در حوزه خودروهاي خودران همکاری کرده است.

در کنار فعالیت های فنی و مهندسی به فعالیت های استارتاپی مشغول بوده و دوره های مختلف مدیریتی و بیزنسی را گذرانده و به صورت عملی نیز در چند کسب و کار به عنوان مدیر یا مشاور فعالیت کرده است. ایشان در سال 1400 مرکز تحقیقاتی خودروهای هوشمند و خودران را در دانشگاه تهران تاسیس کرده و هم اکنون با تیم خود از نخبگان دانشگاهی در رشته های مختلف مرتبط در حال فعالیت (تحقیق و توسعه و ساخت محصول دانش بنیان و های تک) در حوزه تکنولوژی روز خودروها و خودروهای خودران است.

موسس و مدیر مرکز تحقیقاتی وسایل نقلیه هوشمند و خودران "چیتا" دانشگاه تهران

دکتر پارسا

تماس با من