چیتاگرام

در حال بارگذاری...

ثبت نام

اخبار - 4 مرداد 1402

دوره حرفه‌ای “AIoT با رویکرد تیم‌سازی” رونمایی شد!

معرفی کلی دوره

در این دوره آموزشی مهارت افزایی، افراد مستعد و علاقه مند با مصاحبه شناسایی شده و در تیم های حداکثر 15 نفره در کنار هم دوره را می گذرانند.

در مسیر اصلی آموزشی که هر هفته حدود 4 ساعت برگزار می شود، مدرس اصلی دوره مفاهیم اصلی AIoT و کاربردها و چگونگی آن را مطرح کرده و پروژه های مختلف در زمینه های کاری مختلف به طور تیمی و با همراهی مهارت آموزان، مورد تحلیل و بررسی کارکردی قرار می گیرد و سپس با تشریح فنی پروژه ها مورد تحلیل و بررسی فنی قرار می گیرد.

در اثنای این دوره مهارت های تیمی، پرورش ایده و ارزیابی، آشنایی با کارآفرینان و … برای افزایش انگیزه و افزایش مهارت های غیرفنی مهارت آموزان در نظر گرفته شده است.

در مسیرهای کنار مسیر اصلی دوره،  مسیرهای تخصصی در نظر گرفته شده است؛ که در پروژه های بر اساس تکنولوژی و AIoT مورد نیاز است. با توجه به علاقه ها و توانایی های کشف شده افراد به مسیر تخصصی مربوطه جذب شده و آموزش های لازم را می بینند و سپس از منتوری و راهبری متخصصان برای اجرای پروژه خود بهره می برند.

در این دوره پروژه های فردی و گروهی فنی و غیرفنی برای افزایش مهارت افراد در نظر گرفته شده و حداقل یک پروژه اصلی حرفه ای برای این تیم در نظر گرفته شده است.

موضوعات اصلی دوره

خروجی دوره

خروجی این دوره یک تیم تخصصی خواهد بود که در آن تخصص های مختلف موردنیاز برای انجام پروژه یا اجرای ایده در حوزه AIoT و در راستای رفع خلا های کشور وجود دارد.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

مناسب کسانی که دنبال پیشرفت کاری هستند. از مهندسین برق، کامپیوتر، هوش مصنوعی، مهندسین مکانیک، طراحان صنعتی و … (به خصوص کسانی که حداقلی از تجربه کاری دارند و دنبال پیشرفت هستند.)

رویداد آنلاین معرفی دوره

در رویدادی که در روز سه‌شنبه 10 مرداد برگزار خواهد شد؛ ابتدا AIoT (ترکیب هوش مصنوعی و اینترنت اشیا) معرفی می شود. سپس جزئیات تکمیلی دوره حرفه‌ای و تخصصی “AIoT با رویکرد تیم‌سازی” معرفی می‌گردد. برای شرکت در این رویداد آنلاین (اینجا) کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دسته‌ها

مشاهده بلاگ

نوشته های مرتبط

اخبار - 18 بهمن 1402

بازدید معاون علمی فناوری ریاست جمهوری از…

به گزارش رسانه چیتاگرام، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، دکتر دهقانی فیروزآبادی، روز چهارشنبه 18 بهم…

ادامه مطلب...

0 اشتراک گذاری

خبرنامه - 1 آذر 1402

مدیر کروز استعفا داد! روز یکشنبه 19 نوامبر مدیرعامل شرکت کروز جنرال موتورز، کایل وگت، یک روز پس از عذرخواهی از کارکنان شرک…

ادامه مطلب...

0 اشتراک گذاری