چیتاگرام

در حال بارگذاری...

ثبت نام
section-icon

انجمن ها

انجمن های فعال در سایت را ببینید و تاپیک خود را برای شرکت در انجمن ها بنویسید و در بحث های علمی شرکتی کنید!

خوش آمدید به

خودرو های متصل هوشمند و شهر هوشمند

انجمن ها انجمن خودروهای خودران خودرو های متصل هوشمند و شهر هوشمند

نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • تکنولوژی خودرو های متصل هوشمند و شهر هوشمند تا
      2050 چه تحول و پیشرفتی خواهند داشت؟

    • سلام.
      نظرت خودت چیه؟

    • به نظرم پاسخ این سوال دقیقا مثل این است در ابتدا سال ۲۰۰۰ از عموم مردم می‌پرسیدم جایگاه شبکه های اجتماعی و بستر توسعه اینترنت(خصوصا بی سیم) چه تاثیری بر زندگی جوامع در سال 2022 دارد؟
      قطعا پاسخ مردم میتوانست این باشد: اینترنت خیلی عجیبه و تقریبا میتوان پاسخ سوال های اصلی مونو از اون پیدا کنیم ولی نوع بی سیم آن چگونه میتواند کار کند. اصلا چگونه ممکن است دسترسی به آن در دورافتاده ترین نقاط جهان به سرعت رخ دهد و در کمترین زمان به صورت video call همدیگر را در کیلومترها آنور تر ملاقات کرد؟ اگر بشود محشر است.
      الان میبینیم اینترنت و فضا مجازی جزو لا ینفک زندگی عموم جامع است. طوریکه در ابتدا قرن ۲۱ میتوانست یک آرزو برای پدران و مادران ما باشد.
      به نظر من خودروهای متصل و خودران جزو جدایی ناپذیر حمل و نقل هوشمند و نیز در توسعه پایدار شهری و خواهند شد. و متناسب با اهمیت کشور ها شاهد حرکت و جریان آن ها در شریان های مواصلاتی دنیا خواهیم بود. حتی ایران عزیز ما هم یکی از این کشور ها می تواند باشد.
      با احترام
      محمد امین زمانی
      پژوهشگر عرصه انرژی و دانشجو دکتری تخصصی مهندسی مکانیک دانشگاه شریف

      • سلام و درود

        بله دقیقا نکته درستی فرمودید. هنگام معرفی تکنولوژی شاید با مقاومت برخی مردم همراه باشد یا تصور نشود که پیشرفت آنچنانی داشته باشد ولی بعد از چند سال نتایج فراتر از حد تصور است.

نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.